dayı gibi bir adamın kızının düğünü olacak, mekanın kapısı yol geçen hanı olcak, sonra herkes tarancak ya bi git olmamış. ölen bade olsa diye beklemedim desem yalan, tamam güzel kız falan ama harbi saftirik ya, olmicak şeyi söler, böyle eblek eblek bakar falan. zaten adam gibi ezelin bir zeybek oynayışını da izleyemedik, hakbuki toplanmıştı ev ahalisi deli yürekteki gibi karizma bir zeybek performansı görcez diye ama yok hevesimiz kursağımızda kaldı. ali'ye de en başından beri 'odun' diyodum ama adam nikah masasındaki konuşmasıyla noktayı koydu be, demek ki aşık olabilmeyi becerince her şey olabiliyormuş. selma'nın ölümünden sonra artık aksiyonlu, planlı ve intikamlı bölümlerin bizi bekleyeceğine inanıyorum, yoksa fena halde baymaya başlamıştı.