dayıyla kenan kan dökmeme anlaşması yapmamış mıydı? neden kapıda 1 tane bile koruma yoktu? galiba kim ne yapacak diye boş bıraktılar. o değil de cengiz'e hakkını vermek gerek; adam çizgisini koruyor. kötüydü kötü devam ediyor.
temmuz'un, adamlara 'buna dokunmayın' dediği kişiyi çok merak ettim. başta selma gibi gelmişti ama baskında temmuz'un gözleri çok net birisini aradı ve direk sıktı. burda da anlık ali'yi vurduk sandık ama selma imiş.
kenan yapma bunu, yapma kenan... meğersem kenan zorla selma'yı...öhm.. çoğu kişi bu zamana kadar kenan'ın tarafındaydı; yani onun daha haklı olduğunu düşünüyordu. sanırım malum olaydan sonra dayıya hak vermemek elde değil.
ezel eyşan'a gösterdi ama vermedi.* ama ben dizinin sonunda tekrar beraber olacaklarını düşünüyorum.*
dayıya ve azad'a yazık oldu. kızın evlendiği gün annesi öldü..