bu haftaki bölümüyle bir an küçük sırlar izliyormuş gibi hissettirdi. son dakikaları hariç dizinin tamamı kadın-erkek ilişkileri ekseninde döndü durdu. ama fena değildi, oyunculuklar yeter.
bu arada berrak tüzünataç'a aşık oluyorum sanırım. şaka maka da değil lan bu söylediğim. o narinlik, titreyen dudaklar, buğulu gözler, yavaşça akan gözyaşları... bana bir haller oluyor.