giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
metrobüs
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
1035
↓
galeri
296.
O nasıl otobüse binmektir dediğim ulaşım türü.Tamam istanbul için kesinlikle iyi oldu , en azından köprü trafiği hiç çekilmiyor gibi birşey oldu ama koskoca kadınların yaşlıların inip binmeye çalışmasını izlemek ciddi anlamda adamı huzursuz ediyor.
ozgurwilly
14.03.2011 17:50
0
...
şikayet et
#11098703
kaydet