Neymiş efendim, eski arkadaşları bulmak için varmışmış. Basbaya yeni insanlar tanımak için kullanılan bir sosyal ağ oldu. Dandik bir yer, kullandığım dönem boyunca bunu anladım. Yahu site Türkçeleştiği dönem; arkadaşım ilişki durumu yaptığında ''X ile Y artık yiyişiyorlar'' yazıyordu. - yok artık! -
Yapmasınlar Türkçe falan. Bir garip oluyor. Olmuyor..