eski bölümlerde de oldu, biz sanırım maymun iştahlı falanız. 56. bölüme süper dizi eski havasına döndü diyenler bu bölüm ile beraber ezel battı havasındalar. bu sadece dün/bugün değil 2. sezonun diğer bölümlerinde de böyle oldu. dejavu adeta.
evet bencede 57. bölüm vasat bölümlerin bile altındaydı gerçekten. ama zaten dizi sonlara yaklaşıyor. yapıcak, yazıcak birşey bulamamış olabilirler. şahsen benim şuanlık bir şikayetim yok çünkü bakirelik olayında bile en azından ezel'e ergen makaraları döndü. ama şunu tamamen kabul edebilirim ki bu yeni başlayan sikik dizi için atv türkiye'nin en iyi ruhu olan dizisini bir piç gibi atmıştır. ee haliylede 00.30 lara kadar sıkıcı bölüm çekilmemektedir.
imkan var mı bilemedim ancak ezel normal saatine dönsün gerekirse kanal7 de bile izlenir.