ezel

entry5773 galeri
    3985.
  1. kenan'dan hiç hazetmeyen biri olarak, başladığından beri izlediğim ve senaryosuyla, kurgusuyla bu ülkede beni şaşırtmış tek dizidir ezel. tefo, ali, azad, ramiz gibi şahane oyunculukları izletmiş, çoğu zaman beklenmedik sahneleriyle beni ters köşeye yatırmıştır falan. yani şaşırtmış, ilgimi çekmiştir her hafta!
    ama heyecanı zaman zaman kaybetsek de izlemeyi bırakmadığımız bu nadide dizi bu geceki bölümüyle, sıkıntı vermiştir ezel severlere kanımca.
    resmen bir bölüm boyu bakirelik mi işlediler bana mı öyle geldi? anlamadım! hayır yani dizilerin mesaj veren bir taraflarının olduğunu da bildiğimize göre, bu geceki mesaj neydi? ayrıca bade ve ezel'in sevişme, öpüşme sahnelerinin gayet sıradan, duygusuz olması ve uzun sürmesi de son derece göz yorucuydu. he tamam kızımız masum daha ne olacaktı falan denilebilir! zaten bizde azad-ali gibi bir öpüşme sahnesi beklemiyoruz ama bu nedir arkadaş! kısaca bu hafta olmamış sayın değerli senaristler Kerem Deren ve Pınar Bulut.

    ayrıca şebnem ve tefo aşkını özlüyorum ey senaristler! nasıl olacak bilmem ama birleştirin şunları bir şeyler yapın! he bide şu tefo'ya daha çok rol yazın allahaşkına ya!
    0 ...