ezel

entry5773 galeri
    3984.
  1. tabi ki her bölüm aynı tempoyu beklemek imkansızı istemektir ama oyun, intikam gibi kavramların etrafında geçmeyen bölümlere hele ki bu saatte katlanması güç. gene de dizinin battığını düşünenlere katılmıyorum. iki ileri bir geri ile işleyen türk dizi mantığında durmadan beş adım atıyorsa bir duraksıyor.* zaten ilk sezon koştukları için şimdi izlemeyi bıraktınız. uyanın devrim niteliğinde adımları bu dizi attı. aşk işleyince bende sıkılıyorum eyvallah ama abartmayı çok seviyorsunuz. kıçı kırık sözlük denilen mekanda iki cümle karalıyorsunuz sadece o kadar, havalanmasın. emsalleriyle karşılaştır ve saygı duy.
    0 ...