bade hanım kızımızın törenle halvete girdiği, bizim de "ayyy ne masum kızmış ya buu, canım benimmm, bak tertemiz nasıl da saklamış kendiniii" diye tepinmemizi gerekli ve hatta zorunlu kılmış dizi. fazla üstünde durdunuz kızın bekaretinin. keşkem bakire olmasaymış kız, biraz çekingence sevişseymiş o kadar. ama nerdee, başka türlü saf ve masum imajı çizemiyor ya bizim senaristler...
edit: badenin bekareti üzerine yazılanları okuyunca ben başka dizi mi izledim yoksa diye şüphelenmeye başladım. dizi kesinlikle "bakın ne kadar moderniz, aaa sen hala bakire misin, seni küçük kezban!" gibi değildi. aksine yüksekdoz bekaret güzellemesi vardı ve asıl rahatsız edici olan buydu. ama yine de badenin ailesini tanımış olmamız ve kızın böyle aileler içinden çıkan birçok kadın gibi vajinusmus-frijit vs olmayıp da cesarete gelip ezelle sevişmesi güzeldi. öyle bir duruma sokulmuşki olay savunmak zorunda hissettim bi yerde...