eminim ki bugünkü bölüm türk toplumunun kaldıramayacağı türdendi. bir kızın başka biriyle yatmadığına şaşıran bir erkek ve bir kadın vardı bu bölümde. yani bir insan 25-26 yaşına kadar birini sevmemiş, aşık olmamış olamaz mı? kız birini sevmemiş ve tabii olarak kimseyle yatmamış. bu kadar şaşırmanın anlamı ne amk?