olum fransızca küfür etsen bile iltifat gibi anlaşılıyo,aşk dili diye öğrenilmeye başlanır.sonra yavaş yavaş anlarsın feminen masculen falan.biraz ilerledikçe kafayı yemeye başlarsın.sonra azimliysen öğrenirsin az buçuk azimli değilsen gramer kitabına ana avrat düz gidip atarsın kitabı.