ilk sezonunu baz alırsak herhalde türk televizyon tarihinin en iyi dizisi denebilir belki. en azında ilk üçte olduğu kesin .
bir de mesela 90 dakika değil de 45 dakika çekilseydi ve böyle iki sezon sürseydi veya yine 90 dakika olsaydı da bir sezon sürseydi nasıl bir eser ortaya çıkardı acaba? en zirvede bırakabilse, ne kadar süreceği önceden belli olsa , tüm senaryo açık bırakmadan önceden yazılmış olsa, bir düşünsene sayın okur nasıl bir eser çıkardı ortaya!?