cansu dere'ye tekrardan hayran kaldığım dizi. kadın resmen mükemmel. gittikçe sevimsizleşen bade karakterinden çok daha sevilesi bir karakter haline geldi eyşan. eskiden eyşan'ın oynadığı bölümleri hızlı hızlı geçerek izlerken artık daha çok çıksın diye bekler oldum, bu da cansu dere'nin -bence- artık o role gayet güzel şekilde uyum sağladığını gösteriyor.
bir de bir kadın bütün kıyafetleri daha ne kadar güzel taşıyabilir merak ediyorum.