gece yayınlanış saati sabahları erkenci olan beni biraz rahatsız etti. özellikle de internetten izleyen birisi olarak 7de kalkacağım bir sabahın öncesinde saat 1de yatıp kafamda ezel kurmaktan hoşlanmıyorum çünkü uykum kaçıyor.
birçok sahneyi hızlı geçtim o yüzden sonuca ulaşabilmek için, tekrar izleyip daha sağlıklı yorumlar yapabileceğimi umuyorum. ama onun haricinde kısa kısa üç-beş şey demekte fayda var.
ezel, sana hastayım, efsanevi bi ayardı, zevkten dört köşe oldum, güldüm piç.
bade, gerek yok kızım böyle hareketlere, ama elbise giymenden memnun kaldım, öyle her seferinde pantolon bluz falan olmaz.
eyşan, hiç gerçekçi değilsin be hatun, belki de oyuncudan dolayı böyle hissediyorum, bilemiyorum.
cengiz, efsanevi şansın yardım etmeyecekse, bu sefer boku yedin kardeş.
tefo, on numara adamsın, çok büyük iş yaptın.
şebnem, oh olsun, sen misin adamı aylarca kandıran, sömüren, beter ol.
azad & ali, ikinize de kılım, ne sefil aşkınız varmış lan ehhh...
kenan, bu kadar güzel mi ayar alınır, tebrik ediyorum.
dayı, senin yerinde ben olsam ali'yi lime lime etmiştim, iyi sabrın varmış.
kaya, ne bencil bi pezevenk olduğun ortaya çıktı, seninkine göt korkusu diyoruz, pis herif, beter ol ahahahah.
bir de ali'nin mert adam kimliğiyle gözümüze sokulmasından hoşnut değilim. herif bariz kötü lan işte, küçücük çocuğu öldürüp babasını hapse yollamış, hiç suçu olmayan bi adamı öldürüp, en iyi arkadaşını hapse yollamış. büyük adam olmak falan değil, güç delisi ibnenin teki işte.
neyse artık tekrar izleyip daha sağlıklı bi yorum yaparız.