yapılan onca transferin ardından sanki biraz üvey evlat muamelesi gören iyi futbolcu. ya biz futboldan anlamıyoruz ya da
başka bir şey var bu işte. bir kere bence sezon sonu bonservisi kesin alınmalı. bu adamın oynatılmaması gerçekten enteresan.
son birkaç yıldır bu takıma hem bu kadar teknik hem de bu kadar güçlü kaç orta saha oyuncusu geldi.. teknik yönden çok iyi,
çok kıvrak, şut atar, çok mu sıkıştı gerektiğinde rakibi sırtına alıp yıkılmadan gidecek kadar da güçlü.. ayrıca kendisi
wesley snipes'a benzemekte..
(bkz: blade)