vallahi kıskandığım reklam filmidir. ben de o kadar çikolata fabrikasında çalıştım gel gör ki hiç böyle karizma hissetmedim kendimi. benim yaptığım çikolatayı yiyen kızların reklamdaki gibi mest olduğunu da sanmıyorum. bir de, '' tell me what can i do '' şeklinde başlaması yok mu.. allah kahretsin kaldırın şu reklamı !