doğrudur. 25 yaşına kadar hoşlanmazlar. bu yaştan önceki kızlar sırf erkeğini kaybetmemek için cinselliğe katlanırlar. ama 25 yaşından sonra ise erkekler o ilk zamanlardaki cinsel merakını kaybetmeye başlamışken, kızlar ise bu yönde canlanırlar. o yüzden kızlar 25'inden önce evlenmiş olmalıdır. evlenmemiş olanlar ise çok kolay hedeftirler.
edit: bunu ben demiyorum, sigmund freud diyor. lütfen freud'ü okuyunuz.