the social network

entry142 galeri
    73.
  1. 10 üstünden 6.5 tan 7 yi hakeden filmdir. filmde tek ilgimi çeken yan zuckerberg in bu denli saçma bir adam olmasıydı. oscarlık hiçbir yanı yok. inception ı da sevmiyorum ama güzelim oscarlar bu saçmalığa giderse üzülürüm gerçekten.

    edit: gerçi oscar ın da çok bir bok olayı varmış gibi ama yediremiyor insan işte.*
    0 ...