ayrıca; olum kadın dediğin böyle olacak. şimdi ''nasıl olacak?'' diye sorarsanız açıklayamayabilirim ama bir sürü erkeğin benim gibi düşündüğüne eminim. insanın içi ısınıyor bir kere. kendiyle özdeşleştiriyor azad'ın sevgilisini. ne bileyim olum anlatamadım ama çok içten ve her şey doğal. hiçbir hinlik yokmuş gibi.
hay amına koyim, bu sadece diziydi değil mi.. bense şu anda sözlükte yazıyorum sadece. bir an gaza gelmiştim. vay azad, babanın düşmanlarını sikeyim senin.