azad ' ın yine dayının kızı çıkması gereken dizi . zira bu selmayla dayı yiyişmedi mi en önce bence azad ' ın doğumu da buradan süregeliyor . yine de bilemedim ben onu .
ancak bade ' nin eyşan ile ezel sahnesini yanlış anlaması dizinin kalitesine yakışmayan bir klişe oldu . senaristleri esefle kınıyorum bu konuda . *