bu adamı ilüzyonist veya şovmen sıfatıyla övün, göklere çıkartın, aşık olun, köpeği olun, lafım olmaz.
ama yok "cinleri var", yok "korktum lan", yok "eşhedü en lâ.." gibi laflarla saçmalama sınırlarınızı zorlamayın.
olur da kafanız karışırsa, sadece şu soruyu düşünmenizi istıyorum, odaklanıın, odaklanıın.. **
neyse, şunu düşünün, bu adam düşünce okuyabiliyorsa, bu yarışmada ne işi var?