büyü mü yapıyo napıyo anlamadım ama, kendi sakinliği sihirlerinin hararetiyle tezatlaştıkça götüm korkuyor. ulan bu evde yalnızken neler yapıyordur acaba. çayı falan ocak kendi demliyodur, bilgisayar falan kendi açılıyodur ( tabi bunlar olumlu ve düşünürken tırsmadığım eylemler)