uyuyamıyorum bu oyun yüzünden çok güzel aq.hockey sahası çok hoş olmuş ama fazla oynayınca bıktırıyor.en iyisi classik ve 2vs2.liseliler yatınca saat 4-5 suları muhabbetin keyfine doyum olmaz ayrıca.yeri gelir derdinizi paylaşırsınız yeri gelir gülmekten yıkılırsınız.