haxball

entry1607 galeri
    244.
  1. kimsenin laf anlamadığı lag olayına buradan seslenmiş olalım;

    -bu oyunda odayı açan oyuncuda hiç bir zaman ping'den dolayı laglar oluşmaz. *

    -bu aksamalar diğer oyuncularda varsa bu ya kendinden dolayı ya da oda kurucusundan dolayıdır.

    -açık bırakılan bir facebook bile bu aksamaya sebep olabilir. illa ki bir indirme değildir bu.

    -eğer ki bursa'dan bağlanıyorsanız yine bursa'daki bir server'a bağlanmak ping'i en aza indirir. oda listesindeki distance sütunundan anlaşılabilir uzaklık.

    bu yazılanları okuyanlardan da istediğim bu bilincin oluşmasını sağlamak.

    sadece haxball oynayanların alakasının olabileceği bir yazıydı.
    5 ...