renault megane

entry100 galeri
    42.
  1. Bir senedir kullandığım araba. Yakıtı çok azdır. Hatta en az yakan araba bile söylenebilir. Rahat olması karşın emniyetsizdir. Frenleri iyi değildir. Ama yinede on numara..
    0 ...