soyut ve somut kavramları zihninde tam olarak oturmamıs ya da resimden nefret eden kisilerin çizmekten nefret edecegi bi resim çalısması konusudur.orta ögretim sıralarında idealist resim ögretmenleri zırt pırt mutlulugun resminden sorumlu tutarlar.ama hiç düsünmezler "bu çocukcagız mutlulugun resmini çizecekte ne b.kuna yarayacak ilerde" diye.
-evet arkadaslar bugünkü konumuz mutluluk,herkes kendine göre bir mutluluk formu olustursun kagıdında.
+hocam nasıl yani?
-mutluluktan senin için ne demekse onu çizeceksin Baturcan.
+(of yaaa) hocam ben çizemem ki oyle entel dantel resimleri,hem aklıma birsey gelmiyor.
-yav seni mutlu eden birsey yok mu esek evladım?
+yani beni mutlu eden her seyi çizebilir miyim suan?
-evet!
+peki hocam bunu siz istediniz,bir zahmet arkanızı dönebilir misiniz lütfen?
-aaaa üstüme iyilik saglık,pis sapık.
+ama hocam,bugün giydiginiz tangayı görmek benim için sonsuz mutluluk kaynagı olacak.