entry nin silinmesi

entry56 galeri
    35.
  1. ilk gördüğümde yok artık yapmamışlardır dedim fakat baktım ki yapmışlar.. yan yana gelmemesi gereken iki varlık için "cenk - erdem, rasim ozan kütahyalı - insan" yazdım hakaret olarak algılamışlar.. insan bir varlık değil midir? varlıktır. cenk ile erdem birer insan mıdır? evet insandır. dolayısıyla varlık mıdır? evet öyledir. ozaman bana göre bunlar yan yana gelmesin sevmiyorum ikisi beraberken belki.. birer birer sorunum yok ama birleşince ortaya çıkıyor demek ki.. sanırım içleri fesat silen arkadaşların.. rasim ozan kütahyalı herhangi bir insanla yan yana gelince dinleme eylemini unutup direk söz ile saldırıya geçiyor. ozaman ne demeli kendisi bir insanla yan yana gelmemeli polemik olmasın diye herkesin huzuru için. e sen bunu şahsa hakaret olarak algılayıp siliyorsan eğer hiç kusura bakma ama sen rasim ozan kütahyalı'yı insan saymıyorsun demektir. bence bu daha büyük bir ayıptır.
    0 ...