galatasaray'dan ayrıldığı günlerde kazanılan şampiyonluğu anlatırken şunları söylemişti..
-geçen sezon(2000-01) emre,okan ve fatih gibi oyuncuları kalan son maçlarda oynatmam büyük hataydı.zaten okan a.gücü maçında kırmızı gördü,fatih istemeyerekte olsa a.gücü'nün 2 golünde de pozisyon hatası yaptı.onlar kafada g.sarayı bitirmişlerdi ve artık gidecekleri yeni takımı düşünüyorlardı.zaten şampiyonlar ligine kalmayı garantilediğiz antep deplasmanında onları oynatmadım ve maçı aldık.o maçı kazanmasam gönderileceğimi biliyordum.
-ben bu sezon daum'lu beşiktaş,lorant'lı fenerbahçe ve briegel'li trabzonspor'u geçtim.yani 3 alman hoca..benim için bu anlamlı.
-geçen sezon jardel'e mahkumdu takım.serkan yeterli değildi onun yokluğunda.bu da kaçan şampiyonluğa etken oldu.başta okan ve emre olmak üzere bazı oyuncularım jardel'i kabullenememişlerdi.bunun üzerine ümit karan'ı aldırdım hatta murat sözkesen'i.ama onlarda yetmedi..düşünsenize santraforum ümit karan 7 gol attı koca sezon.bunun üzerine romanya'dan bildiğim radu niculescu'yu aldırdım takıma.kritik gollere imza attı.
-galatasaray'ın gençleşmesi gerekli.suat bir gün odama geldi ve "hocam iyi çalışıyorum ama beni neden oynatmıyorsun?" diye sordu.bende ona "senin yerine ayhan'ı hazırlıyorum" dedim ve olgunlukla karşıladı.çünkü biz birbirine bağlı bir takımız.oysa ki fenerbahçe böyle değil onlarda revivo,johnson ve rüştü oynamadı mı puan kaybediyorlar.keza beşiktaş'ta ilhan'ın performansına bağlı
-sezon başında bir çok oyuncum gidince yönetimden "batista,gökdeniz,ilhan mansız,sergen,ümit karan,tümer" gibi adamları istedim.bana sergen ve ümit karan alındı.daha sonra devre arası batista'yı aldık.
-ben galatasaray'a imza attığımda hasan şaş yedek bir oyuncuydu ve ara sıra 11'e giriyordu.ben ona güven ve hırsını kontrollü kullanmasını öğrettim.bugünse şampiyonluğun mimarlarından..hasan galatasaray'a çok şey verdi.yerinde olsam avrupa'ya giderdim. çünkü bu onun son büyük imza şansı.
-bu sezon başı hagi artık yoktu ve saha içi liderimi kaybetmiştim.hemen sergen'i aldırmak istedim takıma.sergen özel bir isim..çıkıp 20 dakika iyi oynasa bile bunu gördük nantes ve psv maçlarında.yeni sezon kalırsam takımda olmasını isterim.bu sezon sakatlanmasaydı barcelona'yı yenip çeyrek final'e kalırdık.
-bülent,hasan,taffarel,arif,davala ve popescu benim temel direklerimdi.taffarel ayrıldı.hagi futbolu bıraktı,davala'yı eski hocası terim milan'a istedi ve gitti.popescu için lecce çok cazip bir teklif yaptı.pope'yi yaşlandığı için çizgide oynatacaktım bu sezon.çünkü ağır kalıyordu.ama yönetim o yaşta ki bir oyuncu için çok cazip teklifi reddedemeyeceklerini bana bildirdi ve popescu'yu sattık.ama şanslıydım çünkü emre aşık görevini başarıyla yaptı.
-türkiye'de geçen sezon ramazan ayının önemini bilmiyordum.ve bazı maçlarda bu yüzden çok puan kaybı oldu.ama bu sezon işi sıkı tuttum 6-7 oyuncum oruç tutuyordu ve onlara özel idman programı yaptım.sıkıntı olmadı.
-fatih terim fiorentina ile anlaştığında ona italya'da dikkatli olması gerektiğini,başkanların futbola çok karıştığını söyledim.türk medyasında bazıları benim terim'i çekemediğimi ve onu kıskandığımı yazdı.ben terim'e çok büyük saygı duydum.
-kadıköy'de 7 kişi kalıp kaybettiğimiz maçın akabinde çok güzel bir laf öğrendim.neydi "köpekler ürür kervan yürür" doğru olan buydu ve biz işimize baktık..
-fatih terim galatasaray'ı bıraktıktan sonra oyuncularımın kalbine girmek çok zordu.beni kabullenemediler ama 2.sezonumuzda sevildiğimi anladım.oyuncularla özel ilgilenmek gerekir.bu yüzden capello bile benim için "çok zeki" derdi italya'da çalışmaya başladığım dönemler.beni terim'le kıyaslamak doğru değil.bende romanya'da sevilen biriyim çok.terim'de bu ülkede böyle.bazen çok kızıyordum bu kıyaslanmalara ama zamanla alıştım.terim'de romanya'da bir takım çalıştırsa onu da lucescu ile kıyaslayacaklardı çünkü.
-hayatımda ilk kez ilginç bir durumu burada yaşadım.süren'le yola çıktık,cansun'la devam ettik,canaydın'la sezonu tamamladık!bir sezon da 3 başkan.unutamam..