cem adrian

entry1475 galeri ses1
    543.
  1. dünkü beyoğlu-hayal kahvesi performansından sonra girdiği "üzgünüm istanbul seviştik bitti... ben ankara'ya aşığım..." twitiyle beni bir tuhaf etmiştir.*
    0 ...