burger king

entry1740 galeri
    457.
  1. 9.95'lik menüyle öğrenciye uygundur amaa..

    cola şişirdiği için patateslerden pek zevk alamazsınız. sürekli bir şişkinlik hissi vardır.
    hamburgeri ise zaten miniciktir. bu yüzden hamburgerinden de zevk alamazsınız.

    ama yinede gidiyor insan. ya ayak çekiyor ya biz çok malız. aslında bir bok değil.

    çarşıdaki genç büfeye gidip kolpa patso yiyip kola içsek daha iyi doyarık. hem de daha ucuz. yok yok biz malız.
    amerikan uşağı olmuşuz.
    0 ...