metrobüs

entry1035 galeri
    285.
  1. her allahın günü işe ve okula gitmek için binmek zorunda olduğum bok ötesi ulaşım aracı. 50000 kişi aynı anda ite kaka binmeye çalışıyor. durağa gelen her metrobüs sonuna kadar dolu. 5 tane metrobüs gelse arka arkaya en fazla 5 kişilik binmeye yer oluyor. bir metrobüse bir kişi binebiliyor resmen.
    peki sayın daltarak kardeşlerimiz size şöyle bir önerim var
    avcılardan metrobüs zincirlikuyu'ya doğru yola çıkarken , sabahları 10 metrobüsten 5 tanesi (yola çıkan metrobüslerin yarısı diyeceğim kafası basmayacak o yüzden) avcılarda durmasa ilerlese diğer duraktakileri ala ala ilerlese. ve hatta bazıları da çok kalabalık olan duraklara gelip oradaki insanları falan alsa.
    yani tamam ara sıra oluyor böyle şeyler ama sıklaştırmak lazım bu durumu. trafik sorununu çözemediği gibi yayalarında anasını avradını sikmekten geri kalmadı bu taşıt.
    tamam hızlı gidiyorda bilader insanlar birbirinin kafasına basıyor resmen. hele yazın binmek bildiğin facia. havasızlıktan ölecek gibi oluyor insan.
    sanki fırında yakılmaya gidilen yahudileriz amını skeyim dedirtiyor insana.

    (bkz: buradan yetkililere sesleniyorum)
    0 ...