kız: böyle diyenleri hiç sevmem ama bi iddia varda profil resmimi beğenip yorumlar mısın?
centilmen t1p7: tabiki
beğendim ve yorum olarak " çok tatlı çıkmışsın. * " yazdım. kız yorumu gördükten sonra,
kız: gerçekten mi? :d
dumurun kralına uğradım. hem kendi beğendirip yorum yazdırdı hem de bana o yazdığımın gerçek olup olmadığını sordu. ben o fotoğrafı görmeme rağmen söylemese 40 yıl yorum yazmayacağımı bildiği halde! ya bu kızların ego problemlerine çözdüm bulalım arkadaşlar! (bkz: yazarların kızların ego problemini çözmesi için önerileri)
dumurun etkisini atlattıktan sonra centilmen t1p7 olarak " tabiki de doğru " cevabını verdim ve facebook sekmesini kapattım.