daha demin film bitti* ve şunu söylemeliyim ki gerçekten de etkileyici bir filmdi. o aday olduğu 8 oscar ödülünden hangilerini kazanıcak tam olarak kestiremiyorum fakat en az 1-2 tanesini alacağı kesin. o kadar da ilginç olmayan bir konudan bu kadar güzel ve izleyiciyi memnun eden, hayallere sürükleyen ve direk peşinden gitmesini öğütleyen bir film yaratmak büyük bir başarıdır diye düşünüyorum. yönetmen david'in de bu işte çok büyük bir payı olduğu kesin.
--spoiler--
bu arada, beni en çok etkileyen kısımsa filmin en sonunda, şirket çalışanı güzel kızın mark'a "sen bir pislik değilsin fakat olmak için uğraşıyorsun" demesi ve daha sonra mark'ın o kıza arkadaşlık daveti gönderip sürekli f5 butonuna basmasıydı. tabii o sırada geçen bilgilerin de etkisi var: "mark zuckerberg dünyanın en genç milyarderi oldu." alt metinse: "fakat 500 milyon arkadaşa rağmen hâlâ harvard'daki o loser olarak kaldı." bir de dava sırasında ikizlerin ya da eduardo'nun avukatı mark'a "mr. zuckerberg, en iyi arkadaşınız size 600 milyon dolarlık bir dava açtı" dediği sırada mark'ın suratının hali görülmeye değer.
--spoiler--