sürgün konulu 29. bölümdeki o bölümün temasını anlatan en iyi sahne tevfik-şebnem sahnesidir. hele sahne sonundaki keman müzik bu diziyi kaliteli yapan öğelerdir.
--sürgün--
ş: hazırlanmışsın. nereye gideceksin?
t: bilmiyorum.
ş: varınca, ara olur mu?
t: olur.
ş: biz burda herşeyi hallederiz, aklın kalmasın.
t: kalmaz. kalırsa?
ş: kalır mı?
t: ya niye geldin?
ş: gelmese miydim?
t: ben gitmeyeyim diye mi geldin?
ş: yok. gitme diye değil. gideceksin anladım onu. ama gelirsen.. yine.. bekliyim mi diye sormaya geldim. bekleyeyim mi seni tevfik?
t: şebnem.
ş: söyle.
t: git burdan.
ş: niye?
t: yakarsın beni şebnem. ben bilsem ki biri var burda, senin gibi. bekliyor beni. gelemiyorumda ben. bitirirsin beni şebnem. etme nolur.
ş: ama...
t: git burdan. git burdan şebnem. nolur çabuk git.
--sürgün--