black swan

entry330 galeri
    65.
  1. izledim ve pek bi beğendim.. yalnız filmin özünde, yaptığın işi yaşayarak yapmak var. kusursuzluğu takıntı haline getirmek ve bunun için ölmek.. iyi biriyken, aynı zamanda şeytani olabilmek.. kişisel notum 10/7,5.
    0 ...