bu adama laf edenler eminim ki olurda spikerliği bırakırsa asla ve asla içlerindeki basketbol sevgisini de basketbol izleme sevgisini de kaybetmezler. çünkü bu adama laf edenler gereksiz hakem çığırtkanlığının boş olduğunun, normal bir maç yönetildiğinin, maç içindeki her hangi bir sayıya son saniye basketi gibi bağırılmasının gereksizliğinin bilincinden olan insanlardır. bu adamların içindeki basketbol izleme sevgisi bitse ismet badem'le, avni küpeli'yle biterdi. bu adamı eleştirenler için amaç basketboldur, spiker araç bile değildir hatta her geçen gün biraz daha saçmalayan, karşısına basketbol bilen biri geçtiğinde köşesine sinen bir spiker hiç değildir.