top 16 karşılaşmasında bu kadar yırtındığına göre muhtemel final four karşılaşmasını sanıyoruz ki vuvuzelayla anlatacak şahıstır. kıçıkırık valencia yla yapılan maçı, ki hem de içeride yapıyoruz, eurolig final maçı edasında anlatarak kendisine duyduğumuz sempatiyi yavaş yavaş yok ediyor.
edit: bazı eblekler kosova nın avukatlığını yapıyor. eksileyebilirsiniz elbette. kimsenin fenere çamur attığı yok, bizim derdimiz kosova yla. illa ki fenerbahçiliyim diye edit yapmak zorunluluğum mu var?