artık iyiden iyiye sevimsizleşen insan. basketbol maçlarında gereksiz bağırmasını da geçtim, nba stüdyo'da kaan kural ve murat murathanoğlu tarafından taşşak oğlanına çevirilip çevirilip sonunda "ama öyle değil ya" diye ağlaması cidden sinirlerimi bozuyor.