--spoiler--
ezel ve tefo'nun kankalık seviyesini arttırmaları ve yaptıkları muhabbetler süper.hele o telefonu karıştırma sahnesi pek bir samimiydi.ayrıca ezel'in eyşan'dan soğuması tüm ezel izleyicilerini sevince boğdu resmen . cansu dere'nin oyunculuğu tavırları inanılmaz itici.
kısa zaman sonra diziden ayrılmasını dileyeceğim ancak görünen o ki birinci sezon finalinde kendisini gördüğümüz için yaşadığı talihsizlikler ile teselli edeceğiz kendimizi .
--spoiler--