mükemmel bölümdü ancak sanki bir din uyarısı gelmiş zira dayı hiç kullanmadağı bir tabir olan "hak teala"yı kullandı genelde öğütlerini din konusuna girmeden kader konusuna girmeden verirdi. ezel de "yukarıya inanmayanlar inanmayı denesin..." repliğini kullandı sadece bu kadar zamandır kaderle ilişkilendirilebilecek bir şey kullanmıyan dizinin bu konulara değinmesi garip geldi.
bu arada adamım cengiz, sana iki çift lafım var: şahsın padişahsın ama kaybediceksin. kaybederken bile sana güvenilmez adamımsın.