süper bir bölümü geride bırakırken buradan senaristlere seslenmek istiyorum:
senaristler!!! ya bu eyşan var ya yaramaz kadın. herkes gıcık lan bu kadına. ama ne olursa olsun dizi bu kadınla adamın aşkının üzerine kuruldu. şimdi daş gibi hatunu diziye sokarak gıcıklık yapmayın olum.