ezel

entry5773 galeri
    3715.
  1. --spoiler--
    51.bölümü en güzel ezel bölümlerindendi ve bana göre 2.sezonun zirve yapan bölümüydü. izleyiciyi coşturan sahneleri say say bitmez. tabii ki dayı'nın ayağa kalktığı sahne müthiş kere müthişti. en başa bunu yazacaksın. sonra ezel-bade, ali-azad sahneleri, bütün 70'li yıl sahneleri (özellikle dayıyla kevaşe selmanın sırt sırta verdiği ve selma'nın karakol'da soyulduğu sahneler), dayı'nın ezel'E "beni yıktılar bir ağacın fırtına'da yıkıldığı gibi " temalı konuşmasının olduğu sahneler gelmekte. hatırlayamadıklarım bile olabilir.

    "kardeş o ele bi baktır ha, yanlış kaynamasın"*
    --spoiler--
    0 ...