--spoiler--
Eysan karisi öyle manda trene bakar gibi kaldi ya son sahnede, valla ekran karsisinda 8 köse oldum. belki erken sevindik, belki bade'de de bir bokluk vardir ama olsun simdilik bu anin tadini cikariyorum. Yaaa eysan hanim, ne sandiniz, vazgecilmez oldugunuzu mu? sen ömeri tuzaga düsürüp boynuzlarken iyiydi ama. hep ölsede kurtulsak su karidan derdim, bu son sahne ile kendisi zaten ölmekten beter oldu. Bu aci ona ömrü hayati boyunca yeter. sagolun senaristler sagolun!
bu arada hic yazildi mi bilmiyorum ama ben bu dizide en cok dayinin genclik yillarinda ki karisina aciyorum. Dayiya kizmamak imkansiz gercekten. gül gibi karin birde cocugun var yaa dayi oldu mu? ne oldu o kadina baya merak ediyorum. zavalli kadin.
--spoiler--