2. sezon eskiye göre kötü diye yakınırkene bugün kü bölüm sezonu şahlandırdı. beni benden aldı efenim bu bölüm. türkiye de izlencek dizi yok derler bide. bırakacuğun hacı o ayakları ezel ölmedi hala. bade yi düzenli manita yapmasını anladıkta eyşan ı da metres yapsa kötü mü olurdu şimdi. bi sevmelik vardır bi tikmelik ezel eyşan ı harcama burdan söylüyorum bak.