senaristler hazır olun bir tane daha eyşan odaklı bölüm geliyor haberinden önce çok şükela bir bölüm izlettiler bu akşam. tebrik!
yusuf eğir'in göte geldiği an tüylerim diken diken oldu, çok pis öldü ama lan, neyse geçmişte çelimsiz adamın tekiymiş zaten.
cahit gök, haluk bilginer'i kopyalamışsın lan resmen. helal!
bölümün en iyi sahnesi ise hapishanede ramiz ile selma arka arkaya verirkenki konuşmalarıydı.
ayrıca, o pis kaşar eyşan bade'yi üzecek olursa senaristler, çocuğunuzu keserim!
edit: lütfen 6 ay sonraki poker masasında da böyle muhteşem bi' ters köşe olsun, gerçi sanırım final bölümünde olur o. *