2 . sezonun en iyi bölümü bu gece yayınlanmış ve dizinin en iyi 10 bölümüne girmiştir dizisi .
o değil de ben hala bade ' den hala bi numara bekliyorum senaristlerin yüzünden kime güveneceğimizi bilmiyoruz valla . en son hatta tek bahar vardı bu konuda o yüzden mazur görün beni . *
eyşan sahneleri olmayınca da daha az bi gerildiğimi hissetim sanki o kadar sıktı ki artık . ama bar sahnesinin hakkını veriyorum . ancak bade ile ezel ' i gördü ya şimdi olayları onun tarafından görürsek işimiz var kanımca .