okuldan sonra yemek yemek için bütün taksimi dolaştıktan sonra kendimizi dönüp dolaşıp önünde bulduğumuz yer.üstelik okulda olum bak bu sefer burger yok muhabbetleri yapılmışken.tuhaf bi çekiciliği var halbuki oraya verdiğin parayla en kral yemeğini de yersin. tuvaletleri de bi ayrı rezillik..