facebook'a kadar düşmesi beni üzmüş ve akabinde facebook hesabımı kapatmama sebebiyet vermiş olan ihtiyar.
vakt-i zamanında ne güzel okurduk lan kendimizce. yanımıza gelen biri ''ne okuyorsun'' dediğinde; kadınlar'ı gösterip ''olum sapık mısın lan düzgün adamlar okusana'' lafını işitirdik. mutluyduk ama.
şimdi hayatı sanal alemde geçen eli sikinde ergenler ve burnunun ucunda kocaman sivilce olup hayatı aşk ekseninde dönen ergen kızlar tarafından facebook'ta paylaşılıyor bu adamın şiirleri. ama şu sözünü paylaşan hiç yoktur mesela;
''80 yaşına geldiğinde 18'lik bir kızı düzdüğünü düşün. işte gitmeden önce hayatla kafa bulmanın tek yolu.''