shrek forever after

entry11 galeri
    7.
  1. serinin son filmi olması sebebiyle ayrı bir yeri var tabi ama nedense 2. filmden sonra bir türlü aynı ivmeyi yakalayamadılar. 2'de bayağı güldük eğlendik ancak ne the third'den ne forever after'dan aynı tadı alamadım.
    0 ...