gece gece hayatımı alt üst eden, moralimi sıfıra indiren film olmuştur. insanın aşkı için herşeyden anasından, babasından hatta karısı ve çocuğundan bile vazgelçebileceğini mükemmel anlatmıştır.
yalnız bu filmde en çok üzüldüğm ve acıdığım karakter bekir'in karısı emine olmuştur. kendisini hiç sevmeyen bir adamla evlenmiş ve üstelik ondan çocuk sahibi olmuş ve resmen hayatını karartmıştır. ancak kendisini sevmediğini bildiği adamdan ikinci kez çocuk sahibi olması bile bile lades demektir. ayrıca bu filmde engin akyürek yan rolde resmen döktürmüştür.